martedì 25 settembre 2012

ONE BAGEL

With a simple style I went to the lunch , I decided to wear a gray sweatshirt Abercrombie to counter the effect of the leather jacket, classic leggings blacks to give a twist to the All Star studded new'' must haves '' year, accompanied by the chic and sophisticated Chanel 2.55 bag.
For my lunch I took a Bagel mix with choux, I find it tasty and innovative.
The Bagel has become famous in the U.S., Canada, UK, but previously we know that was born in the Jewish community. Try it I'm going crazy ...
  That taste tasty .... is brilliant.
What do you think of this simple look?

Con un semplicissimo style mi sono recata per il pranzo, ho deciso di indossare una felpa Abercrombie grigia per contrastare l'effetto della pelle della giacca, classici  legging neri per dare un colpo di scena con le  All Star borchiate, nuovo ''must have'' dell'anno , accompagnato dalla chic e  raffinata borsa 2.55 di Chanel.
Per il mio pranzo ho preso un Bagel mix con choux , lo trovo gustosissimo e innovativo.
Il Bagel é diventato famoso negli Stati uniti, Canada, Regno Unito, ma precedentemente dobbiamo sapere che é nato nelle comunità ebraiche. Provatelo io ne vado pazza...
 Quel suo sapore gustoso .... é geniale.
Cosa ne pensate di questo simple look?









1 commento:

  1. Bellissimo outfit! :)
    complimenti per il blog! ti seguo :)

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...